Varför kommer jag ut på google?!

V

Venezuelas

2 gånger idag så när jag skulle svara på inlägg, så kommer jag ut på google. :mad:
Är det nån mer än jag som råkat ut för detta? Är det min dator det är fel på eller?!

Sv: Varför kommer jag ut på google?!

Jag har inte så stor koll.. Men min mamma hade förut något liknande fel på sin dator. Ibland när hon skrev in en adress i adressfältet (i IE) hamnade hon på Google istället. Jag kollade lite under "Lägg till/ta bort program" på kontrollpanelen och hittade då GoogleToolbar (tror det hette så). När jag avinstallerade det försvann problemet..

Jag vet inte alls om det är samma sak som är problemet för dig.. Men du kan ju kolla om du har råkat installera något sådant program.

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 954
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?
  • Atletix
  • Unghästfasoner?

Omröstningar