Varför kan jag inte öppna bilderna.

åke

Trådstartare
På MSN? Jag kan ju öppna samma bild på mailen. Kan någon vänlig själ förklara på ett enkelt sätt var och hur jag ändrar detta då jag tror att det har med en inställning att göra.

Tack på förhand.:banana:

Sv: Varför kan jag inte öppna bilderna.

Alltså!
Jag fattar NADA.

Vadå inte kunna öppna bilder på MSN?
MSNs fotosida?
MSN Messenger?
MSN?

På vilket sätt kan du inte öppna bilden?
Är det när du får en bild skickad till dig?

Vilken version har du av Messenger (om det nu är den du menar)?

Du MÅSTE precisera dig när du ställer frågor.

Det står att typ att datorn är skyddad.Ja det är när någon skickar bild på msn messeniger 7.5 till mig.

Då är det förmodligen din brandvägg som stoppar bilderna.

Vad har du för brandvägg?
Windows XP:s inbyggda?

Ja det är det tror jag. Vart ser jag det? Men jag har ifa inte installerat nått annat.

Kontrollpanelen/Windows-brandväggen (dubbelklicka för att öppna) där ser du om den är på eller av. Under fliken undantag kollar du så att MSN Messenger 7.5 är bland undantagen och att rutan framför är ibockad. Annars får du lägga till det.

Tack,tack,tack snälla du. Nu funkar det. Du är bara bäst!! :love: :bow: :bow: :bow:

Jag har också problem med bilder. Kan ta emot dom men inte se dom.

Jag kollade också det du sa om brandväggen men undrar nu...är windows messenger och msn messenger samma sak?

Under mina undantag finns bara windows messenger och där är rutan i bockad. Jag provade att lägga till program, msn messenger 7,5, men då stod det att den inte kunde lägga till det?

Windos messenger är inte samma sak som MSN 7.5.

Liknande trådar

IT & mobiler Finns det något sätt att se vilka album varje bild ligger i? Jag har massor av album och många av bilderna ligger i flera album och jag...
Svar
9
· Visningar
287
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681
IT & mobiler Fick igår en förfrågan om Marketplace på Facebook. Det var nåt med anpassade inställningar för rätt annonser. Är inte ett dugg...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: Red_Chili
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
342

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Hingstvalsfunderingar 2025
  • Ridskoleryttare

Omröstningar