Varför kan jag inte missbruka mina Smilisar i bloggen?

Lillan86

Trådstartare
Ja som jag har skrivit, varför kan man bara ha typ fem st?? jag är en riktig misbrukare av smilisar så det har varit svårt för mej att rensa bort när jag inte kan posta? :(

Sv: Varför kan jag inte missbruka mina Smilisar i bloggen?

Missbruk är inte bra. :)
Jag lovar titta närmare på detta längre fram. För närvarande får du försöka ta tag i ditt missbruksproblem eller kanske skriva flera kortare inlägg i din blogg så att smilisarna räcker till ;) eller?

Sv: Varför kan jag inte missbruka mina Smilisar i bloggen?

haha! okej, då får jag väll försöka ta tag i mitt missbruksproblem, men det kommer nog bli svårt:angel:

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
501
Senast: Shaggy
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
588
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
531
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama