Varför kan jag inte logga in?

antiloop8

Trådstartare
Varför kan jag inte logga in från andra datorer än just denna jag sitter vid nu?

Jag försökte flera gånger igår med 2 andra datorer, men jag kom inte in med någon av dom :confused:

Vad an detta?

Sv: Varför kan jag inte logga in?

Testa att tömma cookies-mappen och starta om datorn.

Snabbguide (gällande min och föräldrarnas dator i alla fall).
  • Klicka på Verktyg i verktygsfältet
  • Titta mitt i den grå rutan där det står Tillfälliga internetfiler. Klicka på ta bort cookies, klicka på OK att ta bort temporary files. Jag brukar även klicka på knappen ta bort filer och bekräfta att ta bort även offlinematerial. Det blir alltid massa onödigt krafs om man är surfaholic.
  • Klicka OK, så stängs rutan - Klart, om man inte har en tjurig dator som jag har hemma. Då kan man behöva ta till så drastiska åtgärder att man får starta om datorn också innan det funkar.

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Det får jag som felmeddelande!

IngelaH: Vi har testat det oxå, men det fungerar inte iaf. :confused:
Hotmail fungerar inte heller, så nåt skumt är det i datorn.

Det är på två helt olika datorer som säger så :crazy:

Min dator är den enda som verkar funka iaf. ;)

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
170
Senast: Wille
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 556
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 576
Senast: sjoberga
·
Hundhälsa Säkert en korkad fråga, men jag måste kolla 😁 Hon har sitt andra löp nu, hon är 15 månader, löpt runt 10 dagar, första dagarna har vi...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: movi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama