Varför händer saker på jourtid??

R

Rene

Ikväll när jag kom till stallet så hade min häst ett jättevsullet öga :confused: Mest undre ögonlocken på ena ögat och det rann tårvätska ur det. Ringde jour vet och hon trodde det var ett getingstick eller liknande. Jag skulle avvakta tills imorgon och se om det var värre eller bättre. Någon som har någon annan gissning på vad det kan vara??

Men varför händer det alltid saker när det jourtid och helst helg?? För ngn vecka sen när jag vart o tävlat distans och lastar ur hästen på lördag natten så har hon ett stort jack ovanför ögat... Snacka om förvånad jag blev!! Fattade ingenting. Bara ringa vet igen..
 
Sv: Varför händer saker på jourtid??

Lagen om all djävulskap:angel: :devil:
Olyckor händer ALLTID kvällar och helger!

Gissar också på insektsbett av något slag.
 
Sv: Varför händer saker på jourtid??

Min häst var jättesvullen och öm ovanför mungipan, garanterat stick.Smörjt på med aloe vera och nu har svullnaden gått ner.Sen så får mina nu stå inne från morgon till kväll.De klarar inte av att vara ute här är så mycket glägg.Det är bara att öppna grinden så springer de in självmant:( Så jag tippar också på stick, stackars alla djur vid den här årstiden:(
 
Sv: Varför händer saker på jourtid??

Tror säkert på insektsbett. Samma sak har hänt mina. Tvätta ur ögat med rent vatten, upprepa morgon och kväll. Är det inte över på nån dag ring vet. på icke jourtid
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp