varför går han såhär?

sweep

Trådstartare
min kisse biter eller tar tassen och gör så att vattenskålen lättar på ena sidan och sen släpper han.. Han kan dricka utan att göra såhär. Han går det bara då och då.
men varför?

Kanske gillar att leka med vatten bara :crazy: är det en genomskinlig skål? Min kisse tycker att glasskålen är lite märklig att dricka ur eftersom han ser sina tassar genom den :rofl:
Kanske vill din kisse ha nytt vatten/mat när den gör sådär?

så gör mina med, eller tar tassen o drar iväg skålen en bit. :confused:

Min ena katt petar nästan alltid med tassarna i vattnet och slickar på dem istället för att dricka.
När han har varit på toaletten så händer det att han tvättar tassarna i den ena skålen om han råkat få lite kiss på dem. :crazy: Då gäller det att byta vatten snabbt så att inte den andra katten eller hunden hinner dricka utav det. :D

nä det är en blå skål..=)

han brukar göra det om det är nytt vatten oxå (och då hamnar typ hälften på golvet eftersom skålen är full och då petar han så det åker över kanten..)

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
505
Senast: MajaKattis
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
423
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Min Calvin som bott hos mig sedan 2012 har aldrig blivit riktigt tam. Han går ut på våren och kommer in på hösten för att tillbringa... 2
Svar
25
· Visningar
2 699
Senast: Sel
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 118
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka