Varför funkar inte min avatar?

Sv: Varför funkar inte min avatar?

Då kan du istället använda adblock, och där blockera de bilder du stör dig på. För mig ser det ut som att Cronis inte har någon användarbild nu.

Jag testade också detta - men började sedan fundera över hur jag gör om jag skulle vilja "ha tillbaka" en bild jag en gång blockat? Nu sitter jag inte vid min dator så att jag kan skriva exakt vad det är jag ser, men går jag in i Adblock-inställningarna så kommer det ju upp en lista med diverse blockade länkar. Dock inte - verkar det som - min bildlänk. :confused:

Jag tycker du har fått ha ditt lilla roliga nu. Jag tycker man skall lyssna lite på andra och faktiskt byta avatar om den anses väldigt störande.
Jag har i alla fall hjälpt dig, genom att ta bort den nu.

Men herregud.

Vad är folks problem.
Jag ska komma ihåg det här.
Verkligen.

Hur många är inte som har haft blinkande störade avatarer förr, utan tjafs.
Jag startade knappast tråden för att få avataren borttagen, utan för att den inte funkade, just för att den va förstor, så jag förminskade den.

Under alla mina år här har det varit (så vitt jag minns) en tråd om en anvatar som ansågs stötande och störande. Minns inte exakt vems det var nu, bara att den handlade om blod, tungor och sputor.
Den bilden togs bort. Och ja, den debatten var jag aktiv i, just för jag ansåg bilden stötande. Men det är skillnad.
Stötande.
Störande.

Och hade jag det verkligen så väldans roligt, bara för en avatar skull?
Jag har inte roligare än va jag gör mig, och jag kan inte identifieras med en avatar. Jag tyckte däremot att den va lite frän, och som det redan har föreslagits i tråden. Stäng av visningen av avatarer, tryck på stopp, blockera mig?
Va jobbigt.

Edit - Och inte ens i det här fallet fungerar varnings-pm-funktionen. Men det är kanske på den nivån vi ska ligga. Det är väl ok. Visst, det handlar om en jävla avatar, men principen...

Senast ändrad av en moderator:

Problemet är väl att just den avatarens syfte kanske mest uppfattades som rent provokativ.

(Och jag måste väl antagligen skicka en blomkvast till Gunnar..:angel:
Hittar blombudet rätt Gunnar om jag anger Bukefalos.com som adress?)

Jag tycker du har fått ha ditt lilla roliga nu. Jag tycker man skall lyssna lite på andra och faktiskt byta avatar om den anses väldigt störande.
Jag har i alla fall hjälpt dig, genom att ta bort den nu.

Tack! :bow::bow:

För min del så började min dator sega sig rejält, även om det "bara" handlade om en "jävla" avatar. Jag har mobilt bredband, och inte alltid toppenuppkoppling, och en sån där sak får verkligen min dator att börja hacka rejält ibland. Trots att jag har en relativt ny dator.

För det va ju verkligen mitt syfte.
Att provocera, menar jag.

Jisses.

(Och jag måste väl antagligen skicka en blomkvast till Gunnar..:angel:
Hittar blombudet rätt Gunnar om jag anger Bukefalos.com som adress?)
Ja men då kan han få två blomsterkvastar... ;)

själv tyckte jag avataren var fruktansvärt jobbig att se, jag brukar inte ha problem med det men den där var extrem...

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
486
Senast: Krålus
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
21
· Visningar
847
Senast: SiZo
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 560
Senast: Tilly_85
·
Hemmet Med risk för att skämma ut mig totalt på bukefalos, jag behöver hjälp! När jag satte i laddaren till cykeln blixtrade det till och nu...
2
Svar
26
· Visningar
1 601
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • Valet i USA
  • Secret Santa 2024