varför försvinner tråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
A

annanasus

hej jag skrev en ny tråd i går men nu e den borta, den handlade om puddigar. Som jag sett andra skriva ,kan någon förklara .jag skrev inget dumt.:confused:

Sv: varför försvinner tråden

annanasus skrev:
hej jag skrev en ny tråd i går men nu e den borta, den handlade om puddigar. Som jag sett andra skriva ,kan någon förklara .jag skrev inget dumt.:confused:

Läs rubriken på forumet, om din tråd handlade om annat bör man således välja ett annat forum. Gnägg är att rekommendera för den typen av trådar.

jaha förstod inte detta :angel:
Men det står ju om saker som inte handlar om träning ,tävling här
är det bara vissa saker som dom tarbort eller flyttar:confused:

annanasus skrev:
jaha förstod inte detta :angel:
Men det står ju om saker som inte handlar om träning ,tävling här
är det bara vissa saker som dom tarbort eller flyttar:confused:

Här skrivs så mycket ovidkommande så det hinns väl inte med ;)

När det spårar ur med för mycket gnägg och juniortrådar så slutar folk att läsa och då får inte moderatorn anmälan om trådarna heller.

Vi har tyvärr förlorat en hel del kunnigt folk på den här sidan för att den inte längre håller sig till ämnet :(

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej! Jag ska hyra ut min bostadsrätt i andra hand till en person som bor i samma förening. Eftersom det i ligger i hens intresse och...
Svar
4
· Visningar
457
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
664
Senast: Shaggy
·
Hästvård Postade en annan tråd som ingen nappat på, så här kommer en ny. Min fina häst Skorpan har konstaterad gaffelbandsskada som tyvärr inte...
Svar
6
· Visningar
718
Senast: Honey07
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka