Varför försvann tråden nu då?

_Runaway_

Trådstartare
nu undrar jag varför min tråd (där jag undrade om Ekerö-bor) försvann... Någon moderator som kan svara?

Sv: Varför försvann tråden nu då?

Efterlysning? Diskussion om namngivna personer? Inte tillåtet!
Jag har inte sett eller tagit bort tråden så jag vet inte exakt varför.

Men då borde det ju vara samma med alla trådar "vilka bor i skåne", "vilka bor där..." osv? Och dom får ju ligga kvar.

Nu har jag inte sett din tråd, men: det beror lite på vad man frågar. Är man bara nyfiken på var bukefolk bor, eller undrar vilka som bor exvis i Skåne, får trådarna ligga kvar.

Vill man däremot ha tag i bukefolk som bor på en viss ort räknas det som efterlysning.

Men jag tycker fortfarande att du ska PM:a moderatorn för forumet där din tråd låg.

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
480
Senast: Krålus
·
Juridik & Ekonomi Det dyker ofta upp referenser till "rika människor" i trådarna. Och på något sätt så verkar definitionen variera mellan Bukefalos...
34 35 36
Svar
713
· Visningar
18 368
Senast: Fetaost
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Jag kan inte följa en tråd för att jag har trådskaparen på Ignorera. Jag har manuellt valt att följa tråden men får inga notiser när nya...
Svar
10
· Visningar
812
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama