Varför blir det så?

Nikki o Fabian

Trådstartare
Nu har jag äntligen köpt en firewire kabel så jag ska kunna föra över filmen direkt från videokameran in i datorn. Visst, den tar in bilder. MEN, den klipper typ så det blir korta bild snuttar, varje bild hinner röra sej lite grann bara innan den påbörjar en ny bild.
Filmen förs in i Windos movie maker och där är den konstig, jag har testat titta på filmen i media player oxå, men det är samma konstighet där.

Så vad kan man göra?
Vad är det som händer?

Sv: Varför blir det så?

om jag förståt din fråga rätt så är det moviemaker som klipper din film i snuttar eller klipper den bort delar ur filmen?

Sv: Varför blir det så?

Alltså jag vet inte om det är moviemaker som klipper i den, det är som att den inte kan ta så många bilder.
Står att den kan ta 30 bilder/sekund. Men det blir det inte, utan en film på 6 min blir typ 30 sek.

Liknande trådar

IT & mobiler jag har många gånger försökt göra i ordning filmer på datorn i movie maker, bilder och ljud går bra att importera, men när jag försöker...
Svar
0
· Visningar
1 065
Senast: Buck
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·
IT & mobiler Gaah. Jag blir lite less på min mobil. Har en LG Gt400 och har äntligen fått den att kommunicera med datorn via en sladd. :) Men jag...
Svar
3
· Visningar
1 634
Senast: Josefinjuliette
·
IT & mobiler Ja jag funderar på att skaffa mej en ny data, en bärbar. Någon som har några tips på vad jag ska leta efter eller vad som kan tänkas...
Svar
17
· Visningar
2 706
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka