Varför är jag "ny medlem"?

morris

Trådstartare
Dagens viktigaste fråga ;)

Jag har varit medlem sedan typ 2004, även om jag inte varit speciellt aktiv i att skriva inlägg. Varför står det "ny medlem" på mig när jag skriver inlägg nu? Jag kan fortfarande logga in på samma användarkonto? :confused:

Var det inte sådär för alla i början när de loggade in efter forum-uppdateringen/bytet?

Ge det lite tid så kanske det rättar till sig av sig självt.

Men det är väl undertiteln (måndansare, galaxhoppare...) som avgörs av hur många inlägg man gjort? Medlem har ju varit i 10 år, och loggat in med jämna mellanrum, så att klassa mig som "ny" känns... konstigt...

Jag hänger inte med i logiken :o

Liknande trådar

Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Tjatter Någon som gift sig på Drop in vigsel? Vi snubblade över info om att det ska hållas i en kyrka nära oss i sommar och det känns som att...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: WBanna
·
Kropp & Själ Idag har det gått 133 dagar sedan Sverige beslutade sig för att ansöka om att bli medlem i Nato. Experternas gissningar om igår, senast...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: golit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Reklamera häst
  • Födda 2022