Varför är gamla forumet borta ?

gylle

Trådstartare
Använder ofta gamla forumet/arkiv för att söka upp saker, nu plötsligt är det borta varför ??????

Tidigare fanns det ett annat (och i mitt tycke sämre...) forum på bukefalos. Sedan det nya forumet kom i början av sommaren har man kunnat läsa trådar i det gamla forumet, som har varit arkiverat. Men nu är det tydligen borttaget. :confused:

Jag saknar också det gamla... :cry: Varför togs det bort?? :confused: Det var som sagt väldigt bra att söka i så man slipper fråga om på alla dessa klassiska frågor.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
486
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
476
Senast: Krålus
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 548
Senast: Tilly_85
·
Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka