Varför känner jag ingenting?

Sv: Varför känner jag ingenting?

Jag kände v 20 buffar direkt inga guldfiskar eller fåglar här inte.

Min BM sa att de som redan känner i v 13 (som en del påstår) förmodligen är mkt längre gångna än de tror elelr helt enkelt inbillat sig att de kännt något för det gör man inte i v 13.

Lycka till det är en rolig AHA-upplevelse när man väl känner, worth waiting for !!


Och det där kan jag och andra med mig intyga är skitsnack. ;-)
Jag kände klart och tydligt första sprattlet i v. 12 med andra barnet och min sambo kände UTANPÅ magen i v. 14 och första buffen som syntes utanpå magen kom i v. 15-16. :-)
Och med tre ul i bakfickan så var vi väldigt säkra på tidpunkten. :-)
 
Sv: Varför känner jag ingenting?

Jag kände v 20 buffar direkt inga guldfiskar eller fåglar här inte.

Min BM sa att de som redan känner i v 13 (som en del påstår) förmodligen är mkt längre gångna än de tror elelr helt enkelt inbillat sig att de kännt något för det gör man inte i v 13.

Lycka till det är en rolig AHA-upplevelse när man väl känner, worth waiting for !!

INtressant! Jag kände mina båda barn i v 14 och de kom 16 respektive 17 dagar före bf oxå. Men har normal menscykel och ÄL dock. Det kanske är så att ägget fäster snabbare för sådana som i mitt fall då?
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 616
Senast: Freazer
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 811
Senast: Tofs
·
Hästhantering Jag äger sedan snart 1 år ett nordsvenskt sto på 17 år. Tanken var att hon skulle få gå som avelssto hos mig men hon blev tyvärr inte...
Svar
19
· Visningar
3 328
Senast: Mia_R
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
22 045

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp