Vårens modefluga (i färg)

Ricco

Trådstartare
Någon som vet var man kan köpa bett, stigbyglar eller andra fräcka hästgrejor i färg? Vårens modefluga är väl att sticka ut från mängden!? Eller har jag helt fel? :laugh:
Kanske kan man måla stigbyglarna eller bettringarna? Vad ska man använda för färg till sådant? Kan man fixa till pannband, schabrak och benskydd?
Var köper ni era speciella hästsaker?

Skicka gärna in bilder på utrustning ni är nöjda med/ska köpa eller önskar er. :bump::rofl:

//en som är trött på vintern med grått/vitt och svart. ;)

Sv: Vårens modefluga (i färg)

BIT1600__72155_zoom.jpg

Hoppas det funkar.

De är från Let's Ride.
Inga vidare bra bett enligt mig. Tjocka och väger bara 116g.
Alla hästar jag stött på vill ha tunga bett.

BIT1600__72155_zoom.jpg

Hoppas det funkar.

De är från Let's Ride.
Inga vidare bra bett enligt mig. Tjocka och väger bara 116g.
Alla hästar jag stött på vill ha tunga bett.

Jag å andra sidan har nästan bara ridit hästar som vill ha lätta och små bett! ;)

Till TS:
Vet att de finns vissa som gör färgade gummibett(mest rosa + blått), ponnyprakt var förut en bra sidan men de har lagt ner. Mia RS, Scapa osv brukar ha väldigt färgglada schabrak om man vill lägga ner mer pengar. =)

Tunna och tunga vill mina ha. Den ena ska promt ha två-delat och den andra kan ha allt utom två-delat.
Det är inviduellt, så klart ;)

Liknande trådar

Gnägg Ja, vilken färg har ni på eran utrustning? Har eran häst någon speciell "färg"? :) Jag som TS får väl börja Häst: Skimmel, drar åt det...
Svar
19
· Visningar
4 325
Senast: Hemi
·
Utrustning hur gör ni för att få den gamla slitna utrustningen att glänsa lite extra på träning och tävling? när enkel rengörning inte hjälper på...
Svar
3
· Visningar
1 301
Senast: Nominous
·
Utrustning Jag har ett lyxproblem som jag behöver hjälp med! Jag och stallkompisarna har bestämt oss för att ta regelbundna hopplektioner i... 2
Svar
25
· Visningar
3 436
Senast: Praefatio
·
Utrustning Jag ska beställa en säkerhetsväst Racesafe och vill ha en 2-färgad! Problemet är bara VILKA färger?? Hästen är vit och vi har ingen...
Svar
16
· Visningar
2 199
Senast: Hæst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Rehabtid dragna tänder
  • Senast tagna bilden XVI