Fin skogsväg!
Premiär för ensamtur i skogen för min 4-åring, i trav och skritt. Självklart med spetsade öron och trevlig attityd hela vägen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fin skogsväg!
Premiär för ensamtur i skogen för min 4-åring, i trav och skritt. Självklart med spetsade öron och trevlig attityd hela vägen
Ja, vi har jättefina ridvägar, perfekt eftersom han tycker att grusvägar är lite hårda.Fin skogsväg!
Hur långt sommarbete gick han på om han haft bete, ridits och sen haft tre veckors vila till? Tycker att han ser väldigt trevlig ut!Har följt denna tråd länge och nu tänker jag att det är dags att presentera oss. Jag har en 3 årig val e Ampere- Davenir som jag fött upp själv. Han är uppvuxen på lösdrift en bit från mig men i februari tog jag hem honom och påbörjade inridningen. Han visades på 3 års på Strömsholm (787987, 10/10 på ridprovet) och sen åkte han direkt till välförtjänt bete. Sen sattes han igång igen men har nu återigen haft 3 veckors vila. Nu har jag hunnit rida på honom 3 ggr och idag provade vi på att rida en 15 minuters lektion. www.youtube.com/watch?v=cetLldh6zow&feature=youtu.be Jag är verkligen glad över den här hästen. Han är så otroligt okomplicerad och trevlig att rida och att ha att göra med . Min kortsiktiga plan är att han ska ridas/arbetas november ut och sen ska han få vila igen december och januari minst.
Hur långt sommarbete gick han på om han haft bete, ridits och sen haft tre veckors vila till? Tycker att han ser väldigt trevlig ut!
Waco- Frans ser verkligen fin ut! Maffig! Visst är han också 3 år?
Japp, 2½ och precis påbörjad Jätteduktig. Longerar inte ens innan uppsittning. Leder ett par varv i skritt och sen sitter ryttaren upp och "åker häst ca 5-9 min" och sen är det klart. Passar på några pass nu innan vintervilaMen så fin! Är den bara 2,5 år? Stam?
Japp, 2½ och precis påbörjad Jätteduktig. Longerar inte ens innan uppsittning. Leder ett par varv i skritt och sen sitter ryttaren upp och "åker häst ca 5-9 min" och sen är det klart. Passar på några pass nu innan vintervila