Jag är lite kluven i hur jag själv vill ha det, och således varierar det över tid. Jag har helst hårfritt, dels för att jag lätt svettas i ljumskarna och dels för att det blir mycket bättre känsla vid sex. Att ha hårfritt kräver dock ett visst underhåll, framför allt rakning är jobbigt tycker jag, men sedan tycker jag dessutom att könsorgan är så fruktansvärt FULA! Både mäns och kvinnors. Det har jag dock aldrig sagt till någon man vars organ jag sett

Har iofs aldrig kommenterat ett könsorgan överhuvud taget när jag tänker efter, har aldrig tänkt tanken att det skulle vara något som förväntas heller. Är det vanligt att kommentera den andres könsorgan?
Så nej, jag undviker helst fler bilder både på manliga och kvinnliga könsorgan. Jag tycker dessutom inte att det är särskilt vanligt med bilder på manliga heller, var är alla dessa bilder någonstans? Nakna kvinnor tycker jag dock är väldigt vanligt i konsten, men det brukar inte direkt vara närbilder så att se några blygdläppar blir ju svårt då. Och definitivt inte någon vagina. Manliga könsorgan är ju lite mer utanpåliggande och blir då lite mer framträdande på skulpturer t ex. Att man nästan alltid ser dem lite snett underifrån gör ju inte min visuella upplevelse direkt bättre