Var ska man skicka träckprovet?

zaching

Trådstartare
Det börjar ju närma sig vår och i år så har jag tänkt skicka in träckprov för att se hur hästarna mår i magen men var ska jag skicka det och hur?
Höanalysen skickade jag via Granngården men inte kan det vara samma med träcken?

Det finns säkert skrivet om det här nånstans men jag hittar inget..

Sv: Var ska man skicka träckprovet?

jag skickar det också dit,går snabbt och är bra tycker jag!:)

Ta kontakt med ett djursjukhus. Nu vet jag inte vart du bor. Men om du har nära till Strömsholm så fixar dom det där. Det är viktigt att det är så färskt som möjligt för att få ett bra och riktigt resultat.

Varför köper du inte Kolla masken på Apoteket istället så slipper du allt runtomrking...förutom samla in skit då, men påsar, kuvert, frimärke/adress o dyl ;)

JAg har rätt så lång till strömsholm..
Bor i Vilhelmina långt upp i norr..:angel:

Okej, vad är det för nångting och hur fungerar det?

Tack för svar!:bow:

Ahh..skulle ha kollat hemsidan innan jag frågade!
Nu vet jag. Det där verkar ju vara jättebra, enkelt och smart.
Får bara hoppas att granngården här vill ta hem det..

Liknande trådar

Hästvård Det är så mycket diskussioner om tillskott hit och tillskott dit, men jag hade velat skicka in ett tex träckprov för att checka av...
2
Svar
33
· Visningar
2 320
Senast: skiesabove
·
Hästvård Min häst är född 2005 och är alltså 19 år. Jag har haft henne i 9 år. Hon kommer från Irland med okänd historia och har haft en del...
Svar
1
· Visningar
918
Senast: Sirap
·
Juridik & Ekonomi Vilka rättigheter har man egentligen som kund? Två gånger den här våren har jag beställt, för mig, två dyra varor. Det första...
Svar
15
· Visningar
910
Senast: corzette
·
Avel Fick ett hingstföl i slutet av juni iår och planen var att ta hem sto och föl som inackordering för sällskap till honom. Tyvärr blev han...
2
Svar
32
· Visningar
3 700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka