Var på Starphoto...

C

ChristinA

...ska man lägga in bilderna???
Har skapat mig ett konto, men var hittar jag foto-gjejet?
Det är på engelska, fattar inte ett jota!
 
Först klickar du på Edit i vänstra tabellen, sen loggar du in, skapar ett album genom att klicka på nån av raderna i tabellen till vänster...sen är det bara att ladda upp bilderna :D
 
Tackar!
Hur länkar man sen då??? :o
Har fått in en bild som jag vill visa här!
 
Högerklicka på bilden och sen Egenskaper så kopierar du bara adressen och lägger in här
 
Bilden har en adress som du kan se bland annat om du högerklickar på bilden och klickar på egenskaper. då står där t ex http://www.adress.com/bild.jpg markera den och kopiera. sen är det bara att klicka på bild här när du skriver inlägg och klistra in den adressen.
 

Liknande trådar

Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Kirre
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Tjatter I ett ihåligt äppelträd på tomten bor någon fågel. Sambon sa att det såg ut som en stor, svart and kröp ut ur hålet i trädet i morse...
2
Svar
20
· Visningar
1 465
Senast: Sel
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
622

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp