Vår nya körhäst har anlänt!

Beppo

Trådstartare
Japp nu står det en Shettisdam i hagen till de båda andra hästarnas lycka! De nästan tävlar om vem som ska få gå närmast henne :love:

Får jag presentera, den otroligt söta lilla shettisen Sessan!

Sessan är 9 år, mycket körd och även tävlad lite smått i dressyr och presition hos tidigare ägare. Jag och Tappsveden kommer att använda henne till körning och kanske så småningom komma ut på någon lite tävling.

Är hon inte söt? Jag är så :love: i henne!

Sv: Vår nya körhäst har anlänt!

:love::love::love::love:

Hon var inte stor hon :D ! När skall du köpa sele och vagn till henne eller det ingick ? :)

Önskar er lycka till :)
Mvh
Emma

aaaaaw hon är ljuvlig!
Lycka till med körningen!

Jätte söt liten häst! :love:
Jag tål nästan inte att se dom sen jag fick reda på att min "själsfrände" sen jag var liten har blivit avlivad... :cry:

Nej hon är jätteliten men med bestämda åsikter. Väldigt välhanterad och uppfostrad dock :D

Sele och vagn följde med i köpet. En roslagsrockard samt sele med dralinor och baksele. Ni ska få bild på hela ekipaget sen! Nu ska hon bara få gå i hagen en vecka och komma till ro i sin nya hage och flock. :)

Nu är hon lite otränad, inte gått så mkt över sommaren men det ska vi ändra på!

Är så kär i henne :love:

oh vad tråkigt... alltid jobbigt när man får sådana besked. Skickar en tröstkram till dig!

Jag har nog sett annonsen på den hästen kommer jag på nu :o !
Var jätte nära på ringa och provköra :D !

Har inte tid för egen häst dom närmaste 4 åren pgr studier till vetrinärs assistent :crazy: :banana:. , villket är lite blandade känslor.... Men det blir ut till sin medryttar häst 1- 2 gånger i helgen istället :(.

Mvh
Emma

Så söt! Ser fram emot bilder på ekipaget! Lycka till med henne! :)

Vilken tur du inte köpte henne då! ;-)

Är så glad över att ha fått sessan in i familjen, hon är verkligen en pärla!

Ja vi saknar henne här hemma.. Men skönt att veta att hon kommit till ett så bra hem:) Vi kommer och hälsar på!

Förstår att ni saknar henne! Hon rä en enorm personlighet :-)
Självklart får ni hälsa på och jag lovar att hon ska få det bra hos oss!

Grattis till nyförvärvet, Beppo!

Hoppas ni får många härliga turer bakom den lilla damen!
Lotta

Tack så mycket!

Var länge sedan man såg dig här på forumet... trevligt att du är tillbaka!

Hinner med två forum, har jag märkt. Just nu är jag inte inne på Allt om Trädgårds forum, då det blev väldigt trassligt efter en flytt och uppdatering, så då hinner jag hit istället :angel:

Annars är det NSV-Dalarnas forum som är mitt hemvist numera!

Lotta

Annars är det NSV-Dalarnas forum som är mitt hemvist numera!

Trådkapning...

Vad är det för forum? Jag bor ju i Dalarna och skulle gärna få lite mer koll på körfolket i omgivningarna... fast jag kan ju inte riktigt påstå att jag har en nordis förstås så det beror ju på om de är kinkiga? Men kallblod har jag ju i alla fall så jag kan kanske låtsas :angel:

Liknande trådar

Anläggning HEJ! Alltså, typ det mest otroliga som kan hända kommer ske. på fredag får vi tillträde till vårat nya hus! jaha tänker ni säkert, men...
Svar
4
· Visningar
4 050
Senast: shia
·
Ridning Har sett att flera andra årtal har egna trådar. Så varför inte skapa en tråd för våra 02or då?! För jag kan väl knappast vara den enda...
Svar
5
· Visningar
1 371
Senast: fio
·
Ridning Jag har hamnat i en otroligt jobbigt sits och vet inte vad jag ska göra. Jag är en ganska erfaren ryttare (dock hobbynivå) som ridit...
2
Svar
34
· Visningar
7 614
Senast: akleja
·
Tävling Hejsan! Jag är totalt grön på allt som gäller tävlingar och sådant. Men jag har ridit och hållit på med hästar i omkring 20 år, både...
Svar
5
· Visningar
1 651
Senast: BaBoo86
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Retrievertråden
  • Hjälp