Var lägga ut bilder?

P

Paxido

Finns det några bra SVENSKA sidor att lägga ut bilder på gratis, som man dessutom kan direktlänka till en viss bild utan att hela albumet visas/det blir spärr? Och som helst är okomplicerat att lära sig...
Vore jättetacksam för svar!
 
Sv: Var lägga ut bilder?

Vet faktist inte, enklaste är att skaffa ett utrymme från ett webbhotell eller det som brukar följa med i sitt abbonemang och sedan lägga upp bilder där och länka ditt.
 
Sv: Var lägga ut bilder?

ren nyfikenhet får mig att undra vad det är för fel på photobucket? jag tycker det är suveränt. kvaliteten blir lite sämre, men jag tar inga proffsbilder ändåså...

svenska sidor känner jag inte till några tyvärr...
 
Sv: Var lägga ut bilder?

Det finns ju bilddagboken.se men om det går att direktlänka dit vet jag inte, men om du högerklickar går in på egenskaper o kopierar adressen där så går det ju.. om du förstod hur jag mena..
 
Sv: Var lägga ut bilder?

Jag tycker sidan verkar krånglig och jag vill ha det på svenska =/
 
Sv: Var lägga ut bilder?

okej, fast hittar du ingen annan borde du ändå prova, det finns ju en hur bra beskrivning som helst i en nålad tråd.. verkligen steg-för-steg sas.
 
Sv: Var lägga ut bilder?

inte då. jag är riktigt impad av tiden du måste lagt ner på den beskrivningen! :bow:

(eller så fjäskar jag så att du ska vara snäll mot mig när jag o Cronis kommer i april, om hon nu inte sagt det så är det jag som följer med ;) :D )
 
Sv: Var lägga ut bilder?

Jag är alltid snäll :angel:

Jo den tog en stund att göra, guiden, men jag har sparat många knapptryckningar på den. Nu slipper jag svara långa svar i alla "hur lägger man in bilder-trådar". Det räcker med att hänvisa.

Jodå, Cronis har redan skvallrat. :p :devil: Det ska bli kanonkul ju!
 
Sv: Var lägga ut bilder?

absolut! :D
första gången jag träffar någon bukefalist, då ska jag plötsligt åka tåg med en,b o hos en annan och tydligen (om cronis får bestämma) träffa ett par st till... :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
633
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
456
Senast: cassiopeja
·
Gnägg Här kanske finns någon eller några med erfarenhet av att ha en "sommarhäst" från en ridskola? Skulle ni vilja dela med er av hur det...
Svar
13
· Visningar
2 207
Senast: Shixle
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 670
Senast: monster1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp