Var köper man saltsten?

M

mi_grandin

Nu kommer jag med värdens dummaste fråga, men var i sthlm kan man köpa en saltsten??
Har kollat på krafft hemsida men de har tydligen INGEN åf i sthlm alls. Vanliga hästaffären som säljer tillskott och likn verkar inte va saltstenar.
Någon som vet!?

Sv: Var köper man saltsten?

Men finns det andra märken än krafft hos granngården? Har aldrig varit den som behövt skaffa foder förr, som ni kanske förstår..

Vet inte vad det är för märke på saltstenen, men granngården har här iaf. Dlaviks kvarn kan jag tänka mej ha här ( men vet inte om det finns hos dej).
Finns ju lös salt oxå man kan köpa, det är kraffts vad jag vet då iaf.

krafft har visst massa åf i sthlm, och saltstenar kan man köpa i alla foderbutiker som jag varit i iaf..

Var ligger de åf? Enligt hemsidan fanns inte ens sthlm med, men det kanske va jag som missade det helt. Det är ju inte precis så att det kryllar av foderbutiker i storsthlm som man kan ta sig kommunalt till.

granngården har krafft saltstenar, även lös salt.

foderboden i haninge har kraffts sortiment, de har även saltstenar. Eko i haninge har också saltstenar. Hööks med. man kan ta sig kommunalt till alla de ställena vad jag vet.

Ja, Granngården säljer både vanlig och med mineraler.
Finns bl.a på Värmdö

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 080
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 766
Hästmänniskan Jag är på väg och ska sälja min häst. Tänkte fråga vad hon som har haft honom på foder och även är den som köper vill ha för saker...
Svar
2
· Visningar
434
Senast: WildHorse
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 418
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar