Var köper man nu PG-skor i Stockholmstrakten?

Berin

Trådstartare
Hådéns har stängt butiken på Solvalla och jag undrar var jag nu ska kunna köpa PG-skor till mina hästar? Jag kan inte köpa dem genom min hovslagare för han tillhandahåller inte dem. Snälla hjälp! Mina hästar behöver nya!

Sv: Var köper man nu PG-skor i Stockholmstrakten?

Hådéns har stängt butiken på Solvalla och jag undrar var jag nu ska kunna köpa PG-skor till mina hästar? Jag kan inte köpa dem genom min hovslagare för han tillhandahåller inte dem. Snälla hjälp! Mina hästar behöver nya!

Jag tror att du kan köpa dem i Bidermans buss, de kör runt med den på de stora camperna runt Stockholm någon dag i veckan, ring dem och fråga!

Tack! Det ska jag göra och hålla tummarna!

Jag tror minsann att Börjes har börjat med PG skor, kolla där det är nog också det billigaste.;)

JA!!! Tackar och niger! :bow::bow::bow: Ännu större anledning att åka ner för att göra ett storinköp...

Liknande trådar

Fritid Jag ska för första gången vandra i Alperna, denna gång blir det i Cervinia, Italien :banana:. Ser så fram emot det! Jag har tidigare...
Svar
10
· Visningar
624
Senast: lil-sis
·
Kläder & Bli fin Behöver verkligen nya glasögon. Mina glasögon är ca 18 år gamla, omoderna och något för starka. Är inte bekväm att röra mig utanför...
Svar
11
· Visningar
691
Senast: Åsa A
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 776
Hemmet Vi ska renovera fallfärdigt kök och tänkte köpa nytt kök från IKEA. Vi har tummarna mitt i handen och hatar husjobb så vi behöver...
2
Svar
37
· Visningar
1 891
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar