C
chrysler
Finns det ngn som känner till uppfödare i norrbotten??, helst så norr ut som möjligt iaf.
Det verkar bara finnas i södra sverige...
Det verkar bara finnas i södra sverige...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror på vem din sambos moster är , jag köpte den av Ewa K-B som är min mans kusin men sålde honom till Luleå då jag blev allergisk!chrysler skrev:Bara tänkte att det kanske var du som köpte min sambos mosters fjording
Jag åker väl förhoppningsvis till södra sverige å hittar kanin, vill ha renrasig om jag skaffar en...Ingen katastrof om jag inte hittar ngn, tyckte baar de var så söta
Hehe, jo då är din sambo kusinbarn åt min man eller hur?chrysler skrev:Jo då är det samma häst!Visst var det Love den hette? Jag hann inte träffa hästen, träffade min sambo efter att hästen sålts.Så då är min Martin å din man släkt på längre håll då
chrysler skrev:.Jag såg att det skulle vara utställning, brukar ni ha det ofta eller är detta sista gången för att du är allergisk?Jag har 2 marsvin jag hade velat ställa ut men är borta den helgen!