Var kan jag hitta fotöljen?

wtf

Trådstartare
Såg en fotölj på MIO för nåt år sedan, tror det var en nyproducerad retro stol.. kostade 10 000 kr +-
tänk er den här klassiska fladdermusstolen som finns, denna är uppbygd som en riktig fotölj :p

hittar den inte på MIOs hemsida och jag vill så gärna ha en! nån som vet vilken jag menar?

Sv: Var kan jag hitta fotöljen?

ska tillägga lite, modellen liknar arne jacobsens "ägget".
det säljs väl kanske inte så många orginalstolar till ett rimligt pris, men det finns ju ofta snarlika modeller på allt som nånsin varit populärt!

gah.. nu när jag äntligen tjänar bra så att jag har råd att köpa en jäkla fåtölj för 10 000 så hittar jag inte den jag vill ha! surt.

Sv: Var kan jag hitta fotöljen?

nää, jag är väldigt säker på att det var på mio jag såg den.. den där såg inte riktigt ut som den jag tänker på, den hade ingen fotpall och inte heller nackkudde.

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
644
Senast: Hajfisk
·
Juridik & Ekonomi Finns det nån här som fått minskat eller nollat bostadstillägg pga en sjukförsäkringsersättning? Jag har två cancerförsäkringar som...
2
Svar
33
· Visningar
1 999
Senast: gul_zebra
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer...
2
Svar
22
· Visningar
904
Senast: Angel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar