Jag har fyra ponnys inhysta för under 5000:- inkl strö och hösilage I Skåne...
Men.... Men... Men....
Ryms vi också?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har fyra ponnys inhysta för under 5000:- inkl strö och hösilage I Skåne...
Mjaaaa... det blir svårt. Men jag har en fd stallägare där man kan få hyra halva hennes stall (4-5 boxar) Säkert förmånligt.Men.... Men... Men....
Ryms vi också?
Mjaaaa... det blir svårt. Men jag har en fd stallägare där man kan få hyra halva hennes stall (4-5 boxar) Säkert förmånligt.
@Habina Glömde kanske skriva att jag har 800 meters skrittväg till ett jättefint och stort ridhus med kanonunderlag och regelbundna träningar
2010 och 2011 var rejäl vinter.Tycker det verkar stämma ganska bra Nu bor jag dock på det luriga småländska höglandet så det stämmer nog inte riktigt med Växjö. Men jag vet 2010 var en jäkla vinter.
2010 och 2011 var rejäl vinter.
2010 kom snön 30 november och stannade i månader !
Ja det var en gälen vinter i Småland , var väl meterhög snö gång på gång. Vad jag njöt , sen har det varit grönt senaste årenJa jisses...Två år i rad tog på vildsvinsstammen i mina trakter. Vet att jag stödfodrade rådjuren här hemma och vi plogade upp vägar för dem på våra ängar.
Ja det var en gälen vinter i Småland , var väl meterhög snö gång på gång. Vad jag njöt , sen har det varit grönt senaste åren
Men en dag ska jag baske mig flytta till Skåne!
Där är det lervälling jämt
nej!Bättre än -18 grader och en meter snö.
Herregud! Jag törs inte ens tänka tanken.
En box till vardera häst och en till mig.
Nä, men lite mer seriöst så ska jag åka söderut i sommar och lära känna landskapet lite, så jag vet var jag ska bosätta mig. Tänkte våldgästa @the_connemara kanske.
Där är det lervälling jämt
Har man vettig hage så är det snarare mjuka grusvägar och terrängträningar året runt som är fokuset
Fast överallt där det inte är dränerat eller grus/sand blir det ju gegga. Snö är mjukt .
Du har inte sett mitt stall o mitt hus Men jag kan nog bistå med typ allt utom just sovplats Hos @Wilisia får säkert hästen plats iaf!
Vi har 1 ha med hårdgjort bara utanför stallet o i vindskyddet där de äter. 2 hästar o funkar ovanligt bra faktiskt! Max lite lera på kronranden (om de inte rejsar förstås hehe). Men drömmen hade ju varit o ha häst på sandmarkerna Typ terrängbanan som är ridbar i princip året runt alltså
Jag röstar på Höör och norr över detHerregud! Jag törs inte ens tänka tanken.
En box till vardera häst och en till mig.
Nä, men lite mer seriöst så ska jag åka söderut i sommar och lära känna landskapet lite, så jag vet var jag ska bosätta mig. Tänkte våldgästa @the_connemara kanske.
Bara ärlig Finns ju fler stall i närheten....Du är väldigt, väldigt ond nu...