Var hittar man gummikäk?

E

Ewe J

Letatta på var ända sida jag kan komma på men hittar de inte:confused:.... Någon som vet var man kan hitta de?

Tack för hjälp

Sv: Var hittar man gummikäk?

menar du en käk i gummi kan du väl sätta på en sådan där man fäster pressenning eller kapell på släp med! ,-)
de gjorde vi när vi lärde småhästarna använda käk.

Eller vad menar du?

menar du en käk i gummi kan du väl sätta på en sådan där man fäster pressenning eller kapell på släp med! ,-)
de gjorde vi när vi lärde småhästarna använda käk.

Eller vad menar du?

DE var någon som gav mig tippset att säta på gummi käk på vår bråkiga 2åring

Det var från mig.Man sätter helt cykelslang i käken. Svårt att förklara. Ina 79 kan du pma,hon har gjort en och kan kanske maila en bild :idea:.

Ok, men förstod du vad jag menade??? de fungerade rätt bra för oss att lära dom med en sådan!

Tror de i alla fal.. Men nu har vi skikat iväg henne till en proffstränare i någon månad.. Hon tycker de är super kul att springa o träna på banan ...

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Cattis_E
·
Hästvård Vårt 16 åriga sto blev i början av sommaren svullen i båda bogspetsarna. Har under sommaren undvikit ridning och haft hästmassör som...
Svar
6
· Visningar
704
Senast: tara
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
959
Senast: Ketrawzc
·
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 474
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka