var hittar man alla hingstarna?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare jupiter-judex
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 964
J

jupiter-judex

flyinges hingstkatalog vet jag ju men alla andra då? måste väl finnas en sida med alla hästarna samlade på en plats med bilder helst då.... eller var hittar man? såg ju att det fanns en del länkar på asvh sida men man kan ju inte gärna bläddra igenom alla för att se vilka hästar dom har....
och var hittar man trakhener hingstar och dylikt, ska man vända sig till tyska sidor då eller?

Sv: var hittar man alla hingstarna?

jaha, det är inte samma som flyinges hingstkatalog?

ja då är det nog den jag är ute efter då! dom som använder trakhener för att få bra dressyregenskaper...finns dom med där också eller får man vända sig direkt till tyskland då?

Det finns goda dressyrhingstar även av andra raser i den katalogen.. Rekomenderas, så du får en bättre överblick över vad som finns.
U

Är det någon särskild Trakehnerhingst du är ute efter, det finns ju några stycken i hingstkatalogen annars får man nog använda sig av internet och leta sig fram.

nej det är det inte, har precis börjat kolla runt lite då jag har fått tillfälla att betäcka en kompis sto. vet inte hennes fördelar och nackdelar än så jag kollar mest runt.
har fastnat lite för bugatti hilltorp....än så länge:d

vad bra, då ska jag genast beställa den!
vad är det för avgifter som tillkommer? har fastnat lite för bugatti hilltorp och såg ett inlägg där någon sa att det blir en hel förmögenhet med alla avgifter som tillkommer....

Liknande trådar

Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 195
Senast: Anna-Bella
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 044
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga... 2
Svar
20
· Visningar
2 916
Senast: BornAgain
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor... 2
Svar
20
· Visningar
5 352
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka