Var hittar man äldre resultat

alazzi

Trådstartare
från Tumbleweed challenge t.ex förra året? Jag har sökt runt på diverse sidor men kan inte hitta resultatat från den tävlingen. Alltså förra årets tävling. Väntar även ivrigt på resultaten från årets första tävling men hittar bara startlistor på Sqha hemsida.

Hur länge tycker ni att det är rimligt att det dröjer innan resultatet finns tillgängliga ute på nätet?

Senast ändrad:
Sv: Var hittar man äldre resultat

Väntar också på April Show resultaten (antar det var dom du menade?).. Tyvärr brukar SQHA ta låååååång tid på sig med att lägga ut resultat :crazy:

Jag har fortfarande inte hittat förra årets Tumbleweed resultat, Grevagårdstävlingen alltså. Är jag blind som inte hittar?

De låg väl dels på Tumbleweeds hemsida, och en del resultat låg väl på den där databasen, Equipe? Nåt sånt var det iaf... :)

Sök på någon häst som du vet var med. Jag lyckades hitta en del resultat på lite underliga ställen. Bland annat under Mariekarlssons hemsida.
Jackpot

Har letat överallt känns det som.

Det är märklig att det inte går att hitta. Jag hittar flera videosnuttar från tävlingen men inga resultat?

Senast ändrad:

På tal om sådant, finns det fler bilder nånstans från olika tävlingar i sverige?
Har dotkontroll.se, fotografemma.
Finns det fler?

Nu finns det SQHA och SPHA resultat från April Show på hemsidan :bow:

Liknande trådar

• Låst
Islandshäst Efter att ha lusläst annonser, kollat uppgifter/färger mm under ett par månaders tid så har jag jag sett en hel del tveksamheter...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
13 628
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben