Var hittar jag hinderhöjder för FT?

P

prallan

Var hittar jag information om hinderhöjder i banhoppningsdelen för de olika klasserna i FT???
Tycker jag har lusläst TR, flera gånger :cool:

Var hittar jag information om hinderhöjder i banhoppningsdelen för de olika klasserna i FT???
Tycker jag har lusläst TR, flera gånger :cool:

I bilagorna!

Screenshot_20191014-125527_Chrome.webp

Passar på att fråga här. I bilaga C, står det Maximihöjd och sen Maxängd vid toppen. Vad är denna "toppen" för något? Jag gissar att det skulle kunna vara maximibredd på oxer, men var kommer toppen ifrån??
Sen, vid trippelbarr, står +x cm, som jag även där gissar på längden på trippeln?

Passar på att fråga här. I bilaga C, står det Maximihöjd och sen Maxängd vid toppen. Vad är denna "toppen" för något? Jag gissar att det skulle kunna vara maximibredd på oxer, men var kommer toppen ifrån??
Sen, vid trippelbarr, står +x cm, som jag även där gissar på längden på trippeln?

Du har längd vid basen och toppen och det är det som avses.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
13
· Visningar
327
Senast: Cactus
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
855
Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
226
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 210
Senast: Äpplet.
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.