Var hittar jag fleecetäcke till hund??

J

JohannaL

Letar efter fleecetäcke till vår hund... måste vara öppningsbart framtill. Tänker mig ett i stil med fleecetäcken till häst... någon nämnde ett märke som heter Equitherm, men jag hittar ingen info om någon som säljer dessa...

Någon som har tips om var jag hittar Equitherm eller andra?

Sv: Var hittar jag fleecetäcke till hund??

Ingen som vet?? Någon som vet var det säljs hästtäcken av märket Equitherm då? Gärna i Malmö trakten eller internet... för då kanske den butiken kan hjälpa mig...

Någon?:bump:

Känner inte till just det märket, men det finns ju en dyrare variant som heter Obtrack som ska funka bra. Har kollat på denna, men valt bort pga priset.

Annars är det lätt att sy själv till hund, framförallt om det är benlöst :)

Börjaes har ju! Som ser ut som ett häst täcke! Plus att dom e billiga!
Och jag tycker att dom fyller sin funktion.
Sen har du ju hööks! Men jag tycker att deras täcken är i så konstiga storlekar:confused:

Letar efter fleecetäcke till vår hund... måste vara öppningsbart framtill. Tänker mig ett i stil med fleecetäcken till häst... någon nämnde ett märke som heter Equitherm, men jag hittar ingen info om någon som säljer dessa...

Någon som har tips om var jag hittar Equitherm eller andra?

Min vovve har fleecetäcke från Börjes, superbra + billigt! Beställes via internet/postorder! http://www.borjes-tingsryd.se

Jag har ett equitherm, köpte det på strömsholm, vet inte vart man kan få tag i dom annars tyvärr : (

Jag har Obtrack, men de är inte öppna där framme. Sen så finns det ett till fleece täcke, men tusan gubbar kommer jag inte ihåg namnet just nu. Men det hade jag hellre köpt om jag vetat det innan. Det är fleece men utsidan stöter bort regn. Dyrare än Obtrack täcket tyvärr. Men superbra!

Liknande trådar

Övr. Hund Funderar allvarligt på att köpa regntäcke till hundarna nu! Den här hösten men framför allt vintern tycker jag det regnar mer eller...
Svar
19
· Visningar
861
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
480
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 071
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 178
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka