Var hitta bälteshängare?

Rie

Trådstartare
Jag har dessa och eftersom jag nu ledsnat på att sambons bälten är överallt så tänkte jag köpa dem /(eller liknande( även till honom,
Men var hittar jag dem?
Det är några år sedan jag köpte dem och jag har kikat lite i affärer men inte hittat än.
Någon som har råkat se var de kan finnas?

Bifogade filer

• Bälteshållare.webp
    Bälteshållare.webp
    460,7 KB · Visningar: 10
Jag har dessa och eftersom jag nu ledsnat på att sambons bälten är överallt så tänkte jag köpa dem /(eller liknande( även till honom,
Men var hittar jag dem?
Det är några år sedan jag köpte dem och jag har kikat lite i affärer men inte hittat än.
Någon som har råkat se var de kan finnas?

Typ så här? https://www.amazon.se/bälteshållare-bältesring-hatthållare-slipshållare-handväskor/dp/B09LTTW96C/ref=sr_1_41?crid=55L8HFO4HE29&keywords=bälteshållare&qid=1645354107&sprefix=bälteshållare,aps,139&sr=8-41

Edit: IKEA har en variant också: https://www.ikea.com/se/sv/p/komplement-multihaengare-vit-60387211/

Senast ändrad:
  • Gilla
Reactions: Rie
Tänkte att de skulle ha. Var där igår och letade där igår men hittade dem inte!
Inte bland galgarna i alla fall.
Då får jag leta bättre nästa gång.T
ack

Ett sånt ställe som en brukar börja leta på :D Det kan ju ha varit slut eller inte finnas i någon butik men verkar gå att köpa online om det kniper.

• Gilla
Online går det förresten att se lagerstatus samt var i butiken de ska finnas @Rie. Modellen jag länkade bild på heter "galge rund, metall" på hemsidan.

Edit: såg nu att du redan hittat dem på sajten :p

• Gilla

Liknande trådar

Trädgård & Växter Jag har alltid väntat med granköpet tills ett par dagar innan julafton. Men förra året var bugdetgranarna slut nästan överallt, och det...
Svar
1
· Visningar
203
Senast: zassoo
·
Tjatter Jag och sambon kommer spendera lite tid i Stockholm imorrn, tid ca 15-20. Vad finns att hitta på så dags? Vi nördar gärna på museum och...
Svar
6
· Visningar
321
Senast: gul_zebra
·
Fritid Har kikat runt lite på SL:s hemsida och det jag inte riktigt hittar är hur långt jag kan åka på en biljett. När jag till exempel ska...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
1 978
Senast: Badger
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 341
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur