Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Var finns den närmsta westernklubb för mig? jag bor i Anderstorp det ligger 1 mil från Gislaved. Jag är nämningen väldigt intresserad av western, men kan väldigt lite och skulle vilja lära mig mer och få mer info om det. är det någon som vet?
Mvh Jonna
hej
jag bor utanför anderstorp och har sysslat med western ett par år nu.
jag sitter i styrelsen för High Chaparral Westen Riders, som är en förening förlagd utanför High Chaparral. Vi ska nu efter mycket om och men gå med i WRAS. du kan kontakta mig om du vill veta mer. det är bara att skriva till min mail så kan du få mitt nummer, så ska jag hjälpa dig!!
mvh mirja
Jag är Gislavedsbo jag med, och jag har känt till gänget ute på HC sen de hade en liten uppvisning på Smörhult här ute. Vi (jag och ingela) har pratat om att starta en grupp ute i Smörhult om det är fler som är intresserade? Hittills är det bara jag, och jag har inte kunnat rida dit än (Varje söndag vi bestämt att träna har det blivit oväder..). Men nu ska det nog komma igång! Spännande
hej!
kul att vi är lite omtalade iallfall!!!*ler*
ja det ska bli spännande att gå med i wras!!!
hur har du hört talas om oss då?(nyfiken)
jag ska kolla med de andra i styrelsen idag om vi kan behöva hjälp. Snällt av dig att erbjuda iallafall!!
Hundavel & Ras
Hej!
Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :)
Kan...
Hästmänniskan Haft 2-3 hästar inackorderade tidigare. Ridhästar.
Kan summera det hela med att det är skönt med bara en.
Nu har vi ju eget ställe, då...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.