var finns?

annoj

Trådstartare
Var finns den närmsta westernklubb för mig? jag bor i Anderstorp det ligger 1 mil från Gislaved. Jag är nämningen väldigt intresserad av western, men kan väldigt lite och skulle vilja lära mig mer och få mer info om det. är det någon som vet?
Mvh Jonna

Sv: var finns?

Hejsan! Om du går in på www.wras.se kan du kolla upp vilken klubb som ligger närmast! ;) Kul att du funderar på att börja med western!

Hej!

Jag fick igår reda på att det finns ett gäng i just Gislaved som håller på med western, och att funderingar finns på att faktiskt starta en klubb där.

Vill du, kan jag söka mer info.

/Mike Noberg - ordförande WRAS Distrikt Syd

hej
jag bor utanför anderstorp och har sysslat med western ett par år nu.
jag sitter i styrelsen för High Chaparral Westen Riders, som är en förening förlagd utanför High Chaparral. Vi ska nu efter mycket om och men gå med i WRAS. du kan kontakta mig om du vill veta mer. det är bara att skriva till min mail så kan du få mitt nummer, så ska jag hjälpa dig!!
mvh mirja

becca_jag16@hotmail.com

Jag är Gislavedsbo jag med, och jag har känt till gänget ute på HC sen de hade en liten uppvisning på Smörhult här ute. Vi (jag och ingela) har pratat om att starta en grupp ute i Smörhult om det är fler som är intresserade? Hittills är det bara jag, och jag har inte kunnat rida dit än (Varje söndag vi bestämt att träna har det blivit oväder..). Men nu ska det nog komma igång! Spännande :)

Hej Mirja!

Det var just er jag hört talas om!

Välkomna in i WRAS!
/Mike

hej!
kul att vi är lite omtalade iallfall!!!*ler*
ja det ska bli spännande att gå med i wras!!!
hur har du hört talas om oss då?(nyfiken)
jag ska kolla med de andra i styrelsen idag om vi kan behöva hjälp. Snällt av dig att erbjuda iallafall!!

mvh mirja

En bekant har varit uppe och träffat några av er.
/Mike

Större tävling på G i Åstorp i Juni.
Får inte skriva namn här, enlligt PUL.

Vi hörs igen!
/Mike

Hej!

Tävlar inte själv (än).

Lägger min tid som ordförande för Wild Bunch Skåne och WRAS Distrikt Syd.
Mycke jobb, men skitkul!

/Mike

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Hästvård Hejsan Vårt stall har provtagit två hästar för EHV-1 då de haft neurologiska besvär. Vi får troligen provsvaren imorgon. Min häst som är...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Anonym456
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 829
Senast: ildiko
·
R
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
2 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka