Var det Pyret jag kände?!?

Sv: Var det Pyret jag kände?!?

Tröjan inköpt.
Köpte ett par kalsonger till sambon och la tröjan tillsammans med som i ett paket på sängen till honom. Han blev så glad när han öppnade på kvällen :D Han tyckte tröjan var helcool :D
 
Sv: Var det Pyret jag kände?!?

Oh jag gör fortfarade samma sak. Jag har inte fått sova en hel natt sen jag blev gravid. Måste upp minst 2 gånger varje natt för att kissa.
Och typ varannan timme på dagtid. Vilket är grymt jobbigt när man går på stan och shoppar. :devil:

Igår blev jag bara tvungen att köpa en tröja till bebis. Kan säga att pappan i fråga blev stolt som en tupp när jag skickade bilden. :D

image-upload-6-714035.jpe

En mössa med den texten köpte sambon på HM till lilla Emil sist vi var på stan. :D

Liten kille i förstor mössa :love:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag vet att många här är ganska så mycket äldre motför mig så ni kanske inte tycker att dethär är så jätte speciellt. Men det är det FÖR...
Svar
4
· Visningar
759
Senast: Motacilla
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 384
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 843
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
33 524
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp