T
travtjejen
om en häst sälj vidare trots skador och fel.. vad kallar man det? jag har säkert tittat för mkt på animal planet men där händer det ju saker i alla fall.där katten åker de in i fängelse och rättsalar så det står härliga till... jag annonserade på flera ställen om att vi blivit lurade. jag hade då inte anat att det skulle röra sig om så här många som blivit lurade. jag har aldrig nämnt namn men ändå visst alla vem det var. så snälla.. var med och stoppa detta. vi är många!! tillsammans kan vi stoppa detta! jag tycker att en häst som säljs som promenadhäst ska inte hittat som tävlingshäst på annons? eller få hem en häst med slinger? eller den stackare som köpte häst med foderfickor hela vägen upp i bihålerna? hur långt ska det få gå? vart går gränsen på vanvård? många jag pratat med säger att de köpte sina smala pållar för att säljaren körde med samma visa varje gång.. hon hade räddat dom.. det var därför de var tunna och hade hemska hovar..men att köpa en skadad häst och undanhålla det inför nästa hem? vad är det? nu har vi blivit en bra grund och första stämningsansökan är redan på väg. ju fler vi är dessto större chans är det ju att människan inte får ha djur längre!
vi har den bäste advokaten på vår sida så nu behöver vi bara få höra om fler känner sig träffade? jag mår dåligt varje dag som jag ser på min skadade pålle. vad ska hända med henne? om hon tar tillbaka henne? får jag se henne på annons nästa dag då? när jag sa att jag ville häva köpet sa hon att hon redan hade en ny köpare för under det pris jag gav.. hur kan man? är det d man kallar känslolös?
vi har den bäste advokaten på vår sida så nu behöver vi bara få höra om fler känner sig träffade? jag mår dåligt varje dag som jag ser på min skadade pålle. vad ska hända med henne? om hon tar tillbaka henne? får jag se henne på annons nästa dag då? när jag sa att jag ville häva köpet sa hon att hon redan hade en ny köpare för under det pris jag gav.. hur kan man? är det d man kallar känslolös?