JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Vansbro RS tog hem dressyrens andra division
Moderator
Hästnyheter
(Dala-Demokraten)
Den tredje och sista omgången i dressyr lagtävlan elit avgjordes på söndagen i Karlstad.
Vansbro RS vann totalt och...
Hästnyheter
(Dala-Demokraten)
Vid Svedens regionala dressyrtävlingar för häst, med andra omgången i Ridsportallsvenskan division 2, var det Vansbro...
Hästnyheter
(Dala-Demokraten)
Wiveca Schenholm från Skärlunda RK på Nobel upprepade segern från förra året i den högsta klassen, FEI:s Grand Prix...
Hästnyheter
(Dala-Demokraten)
Många fina individuella prestationer gjordes i dressyrtävlingen på Lugnet som lockat till över 100 starter i fyra...
Konstiga saker på Wish
Tjatter Inte wish men... Vi har en Normal-butik här i närheten. Jag ogillar det mesta med den, men jag och sambons lillasyster gick in där idag...
Red_Chili
1 minut sedan
Svar: 850
Visningar: 115 045
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Så tredje gången gillt att få till kvällsintrot då och hare-safari på vägen hem; den korta biten genom skogen efter/före E4 och kanalen...
Fjordfrälst
9 minuter sedan
Svar: 709
Visningar: 28 504
Allmänt
Guldfasanerna
Övr. Djur De verkar verkligen ha Helt olika personligheter! Nya ägarna var lite shooketh när de fick träffa honom - medan deras varit typ...
Sel
1 minut sedan
Svar: 1 515
Visningar: 129 498
Djur
Mellanpudel
Hundavel & Ras Jag förstår det och ofta är det ju hundar som har problem med det ena eller andra man läser om, alla andra friska och problemfria...
Nota
5 minuter sedan
Svar: 45
Visningar: 1 706
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det bor en suicidal katt i mitt område. Vincent stod och sniffade i ett buskage och den sprang ca 30 m för att sätta sig RAKT bakom...
geting
Idag kl 21:30
Svar: 1 172
Visningar: 69 454
Hund