Vann Gidde idag?

Mirre

Trådstartare
Vem vann dagens dubbel idag?
Sitter och kollar på resultatet av loppet men fattar inte vad det står. Det var Gidde som vann eller? (jag som var stensäker på att Steinlager skulle vinna igen ;) )

Sv: Vann Gidde idag?

Man kan väl knappast säga att Gidde vann....allt motstånd försvann i starten, snacka om antiklimax!!! Alla dom bra hästarna försvann, det var bara för Gidde att promenera i mål.

Jag såg på lunchtravet i dag och det verkar ha varit väldigt rörigt... Hade de inte sagt att det var Hugo Åbergs så hade jag gissat på kval med licenstagare...

ja, det blev ju "ganska" rumphugget... var där och tittade, bra ljud och stämning innan. när hästarna galopperade blev det knäpptyst och det var typ först vid upploppsstarten som publiken kom igång igen... väldigt tråkigt, för man hade ju sett fram mot en riktig match!

Liknande trådar

Kropp & Själ I måndags och idag, efter en varmare dag med skinande sol (gårdagen var kyligare), så har jag reagerat på något på den lilla korta(!)...
Svar
7
· Visningar
395
Senast: Hellhound
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 864
Senast: Twihard
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 554
Senast: Freazer
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 662
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka