Vandrande pinnar

Sv: Vandrande pinnar

Ja, min kompis letar efter sådana...har gjort det ett bra tag nu. Kruxet är att han bor i Norrland...visserligen har jag förvaltat djur åt honom förut ett tag när han hittat nåt nere i GBG, men då har det alltid varit i samband med att någon ska uppöver och kan ta med dessa. Jag har tyvärr inget akvarium eller liknande, så jag har ingen möjlighet att ta hit dom...synd eftersom han letat ett tag...

Smygannonsering?? :angel: Tänkte bara kolla om det fortfarande är "inne" med pinnar.. ;)

Du ska möjligtvis inte neråt Gävle snart eller så? :angel:
Har letat efter dem ett tag nu....!

Liknande trådar

Hästvård Jag har en valack på 17 år som jag köpte förra året en import från Irland. Då han var helt ny för mig förra året och mitt stall där jag...
Svar
6
· Visningar
711
Senast: Sirap
·
Övr. Djur Hur får jag bort snokar inomhus? När det är som värst får jag ta bort 15 st dagligen.
2
Svar
20
· Visningar
2 186
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Valpen har visst blivit stor (hur gick det till?) och har vuxit ur sin bur. Jag behöver en bur som är minst 50 cm hög och 60 cm lång...
2
Svar
36
· Visningar
927
Senast: ufot
·
Övr. Barn Mest nyfiken. Jag blev nyss tillfrågad av en flyktigt bekant om jag skulle kunna tänka mig att komma över och prata med hennes...
Svar
18
· Visningar
1 620
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama