Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, min kompis letar efter sådana...har gjort det ett bra tag nu. Kruxet är att han bor i Norrland...visserligen har jag förvaltat djur åt honom förut ett tag när han hittat nåt nere i GBG, men då har det alltid varit i samband med att någon ska uppöver och kan ta med dessa. Jag har tyvärr inget akvarium eller liknande, så jag har ingen möjlighet att ta hit dom...synd eftersom han letat ett tag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.