E
eloon__
Jag hjälper till lite med en b-ponny som i övrigt är jätte trevlig o så. Men när man ska ta henne ur boxen så vänder hon baken mot en...:smirk: Jag har hört med hennes ägare och hon gör så mot dom också. Dom hade testat att gå in i boxen o försöka hämta henne men då sparkade hon. Det har jag aldrig testat för jag ser att hon "hotar".
Får alltid locka med en morot eller så och det ska man ju inte behöva tycker jag.. Då kanske hon vänjer sig vid att alltid få det..
Första jag kunde komma på var att hon vill va ifred. Men det är ju bara en person som är hos henne varje dag. Blir borstad en gång om dan, riden en gång osv. Tycker inte att det är så mycket folk omkring henne! Så varför vill hon vara ifred då?
Någon som har varit med om liknande eller kan kommapå vad problemet är?
Får alltid locka med en morot eller så och det ska man ju inte behöva tycker jag.. Då kanske hon vänjer sig vid att alltid få det..
Första jag kunde komma på var att hon vill va ifred. Men det är ju bara en person som är hos henne varje dag. Blir borstad en gång om dan, riden en gång osv. Tycker inte att det är så mycket folk omkring henne! Så varför vill hon vara ifred då?
Någon som har varit med om liknande eller kan kommapå vad problemet är?