välsorterad djuraffär

Kibani

Trådstartare
Är på kort semester i skärgården och självklart fick hunden följa med :) Därför undrar jag om ni vet någon bra djuraffär med stort sortiment i Norrtälje eller norra Stockholm? Jag tycker det är rätt roligt att bara gå och titta men man kan aldrig ha för mycket halsband och selar tror jag :angel:

Säljer de Standart så är det ett plus, såg att ett par i Täby har det. Någon som vet något om dem?

Är på kort semester i skärgården och självklart fick hunden följa med :) Därför undrar jag om ni vet någon bra djuraffär med stort sortiment i Norrtälje eller norra Stockholm? Jag tycker det är rätt roligt att bara gå och titta men man kan aldrig ha för mycket halsband och selar tror jag :angel:

Säljer de Standart så är det ett plus, såg att ett par i Täby har det. Någon som vet något om dem?

Djurmagazinet i Arninge har sålt standardt, men vill du till ett hundprylsmekka är det bromma zoo du ska till...! Väldigt kul att åka dit :).

Liknande trådar

Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 977
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 514
Senast: anna_panna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 961
Senast: Takire
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 684
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar