Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har naturligtvis redan röstat, och det på samma riksdagsparti som vanligt, för femte eller sjätte gången...Underbart!
Vänstern är urusel på ekonomi och S+V+MP är rakt av ren mardröm när man tänker på vilka kostnader de får ta över att hantera.
Den höga andelen är alltid intressant. Undrar hur stort valdeltagandet och blankröstandet blir i år.
Ja för även om jag trillar av pinn idag, så är jag med och påverkar, i alla fall liiiteSå klart!
Rösta och deklarera har jag alltid gjort första möjliga dagen.
Skötsam, ansvarstagande och alert medborgare
Ja för även om jag trillar av pinn idag, så är jag med och påverkar, i alla fall liiite
På vilket sätt är det en rysare?
Stöder man det röda blocket vill man ju inte att....stöder man det blå så vill man ju.. och hamnar SD som vågmästare så sinkar det ju en del.På vilket sätt är det en rysare?
Underbart!
Vänstern är urusel på ekonomi och S+V+MP är rakt av ren mardröm när man tänker på vilka kostnader de får ta över att hantera.
Den höga andelen är alltid intressant. Undrar hur stort valdeltagandet och blankröstandet blir i år.
jag har sagt det förr, men det tål att upprepas. För en stabil kommande valperiod så vore ett direkt samarbete M & SaP & eventuellt FP eller C, inte en dålig lösning, Det skulle ställa både V,MP och SD offside. + ha en stabil majoritet så inga överraskningar tillkommer.Så länge V och Fi lämnas utanför så tror jag de rödgröna kan hantera ekonomin. I varje fall om de och delar av alliansen sväljer stoltheten och samarbetar.
Så länge V och Fi lämnas utanför så tror jag de rödgröna kan hantera ekonomin. I varje fall om de och delar av alliansen sväljer stoltheten och samarbetar.
Faktiskt vore mitt drömscenario en regering med S och M som aktörer. Tyvärr kommer det aldrig att hända.jag har sagt det förr, men det tål att upprepas. För en stabil kommande valperiod så vore ett direkt samarbete M & SaP & eventuellt FP eller C, inte en dålig lösning, Det skulle ställa både V,MP och SD offside. + ha en stabil majoritet så inga överraskningar tillkommer.
Faktiskt vore mitt drömscenario en regering med S och M som aktörer. Tyvärr kommer det aldrig att hända.
Faktiskt vore mitt drömscenario en regering med S och M som aktörer. Tyvärr kommer det aldrig att hända.
M och SaP driver båda realpolitik. En politik som gynnar både anställda och näringsliv. SaP är idag betydligt mer medvetna oekonomiskt och vad som är möjligt. Valfläsket är en sak....För mig är det ingen dröm alls. Då skulle möjligheten att påverka via valet nästan försvinna. Den ideologiska dimensionen i politiken suddas ut och allt skulle bli jättetråkigt.