Valpträff i Stockholm?

BoxochTess

Trådstartare
Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite? :)

Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite? :)
Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bil:p

Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bil:p

Hej vad kul! Vad e det för ras du har? Vi bor oxå i norra sidan :) dock har jag en gammal toy pudel dam som inte gillar andra hundar

Hej vad kul! Vad e det för ras du har? Vi bor oxå i norra sidan :) dock har jag en gammal toy pudel dam som inte gillar andra hundar
Jag har två salukis :) Har en 4åring också som gillar småhundar men som kan tycka att nya hundar är lite läskiga (första 10 minuterna, innan hon funderat klart på vad det är för typer vi mött).

Liknande trådar

Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
1 978
Senast: Sesca
·
Hundhälsa De flesta vet men om inte. Jag bor i norra Queensland i Australien. För 1.5 r sedan blev sambon och jag med hund. En "på pappret" 75%...
Svar
9
· Visningar
1 506
Senast: Jeps
·
Hundträning Hej! Denna fråga är kanske lite uttjatad men skulle ändå vilja veta om det verkligen är skillnad i arbetsvilja mellan...
Svar
12
· Visningar
1 647
Senast: Is
·
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 426
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2