BoxochTess
Trådstartare
Hej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bilHej! Nån med en valp som har lust å ses? Min valp e nu 12 v å dags å kolla lite i världen vad som sker.. Eller kanske bara nån annan som e hemma med valp å lust å prata lite?
Min är snart 8 månader men ses gärna (och hon är jätteduktig med mindre hundar också). Vi finns lpå norra sidan stan men jag har bil
Jag har två salukis Har en 4åring också som gillar småhundar men som kan tycka att nya hundar är lite läskiga (första 10 minuterna, innan hon funderat klart på vad det är för typer vi mött).Hej vad kul! Vad e det för ras du har? Vi bor oxå i norra sidan dock har jag en gammal toy pudel dam som inte gillar andra hundar
Jag har två salukis Har en 4åring också som gillar småhundar men som kan tycka att nya hundar är lite läskiga (första 10 minuterna, innan hon funderat klart på vad det är för typer vi mött).
Det låter ju trevligt! Å vem e du da?