• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare passi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 262
P

passi

Min lilla tjej ska föda om ca 2v (19/8) är sååååå nervös:crazy:
Det är 4-5 valpar enligt ul:rofl::love:
Det är min och hennes första kull, föder i vanliga fall upp hästar.
Har era ändrat beteende, eller på andra sätt förändrats
Är det fler som snart ska bli mormor/morfar?:laugh:
Gärna bilder, ska själv försöka lägga ut bilder.
Hon har inte börjat "bädda" ännu, men hon vill hela tiden vara nära en när man sitter i soffan eller ligger i sängen. Det skulle inte förvåna mig om hon föder dom i sängen eller soffan och inte i sin valpningslåda som hon har:)

Sv: valpning

Hon är blandras Jack russel-papillon ser ut som en jack russel fast med lite mindre och nättare ansikte.
nu kan man även se och känna valparna när hon ligger på sidan:rofl::love:!!!
Är det någon som vet hur man lägger in bilder????:confused:
Har en bild på henne, en på hanen och en när hon vilar i vår säng med de svullna tuttisarna i vädret, som jag skulle vilja visa.
Wellan jag kan inte se dina bilder.

Liknande trådar

Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 532
Senast: Sel
·
Övr. Hund Jag har noterat en förändring i min hunds beteende senaste månaderna. Hon är nyss fyllda 1 år, och har under hela sin valptid sovit bra...
2
Svar
20
· Visningar
16 284
Senast: Pilot
·
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 113
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
13 036
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka