Valplekar!

Sv: Valplekar!

Jag har valp just nu:love: För dagen 14veckor gammal Borzoi....

Vi gör det mesta och han hänger med på allt, till stallet, kompisar, släktkalas, stan, ärenden osv. Sådant som tröttar ut honom mkt fort och han får ett stort sömnbehov så vi är aldrig borta länge.

Förutom det massa bus! Dragkamp med trasa är favoriten, han gillar även apportera efter bollar och allt som slängs (men högst 2gånger per dag på halkfri yta)

Sen busar vi i skogen och bland bergen ca 20minuter en gång per dag, det är favoriten!!! Jag själv står stilla så vi går aldrig promenader.

Sen kör vi en stunds lydnad varje dag, det är vardagskommandon samt gå fot och svänga runt och sätta sig fint på vänster sida, lydnad försöker vi göra i alla miljöer och hemma hos olika människor.

En annan favorit är tandborstning!!! Han fullkomligt älskar det och sätter sig på 'platsen' och gapar stort och biter lite och njuter:love: Om man då får för sig borsta och klippa klor vet han inte vart han ska ta vägen i all lycka och kastar sig i knät :D

Vi kör även en del jagalekar ibland, hellre han jagar mig än katterna:angel:

hm vi gör så himla mkt ihop, men så är jag ju arbetslös och bara hemma med honom heeeeela tiden och lär va till mitten av juni:) Jag har maaaassor av tid och ork för bus:D

Jag körde lite blandat lydnad och lek, mest med leksaker.
Min Ludde älskar nämligen pipleksaker.
Fast först lekte han mest med katternas leksaker.

Min mamma har en labrador hane 11 veckor.
Han har tränat på sitt, aport, ligg o sök.
i lekform.
han aporterar gör fint redan
sedan är det bollar mmspringa lös ute o kolla på allt

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 059
Senast: MML
·
R
Hundträning Min mamma ska kanske skaffa en hund valp ❤️ Och isåfall kommer min hund vara ungefär 1,5-2 år när den kommer. Han är en väldigt glad...
Svar
14
· Visningar
1 282
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat...
2
Svar
20
· Visningar
1 957
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10