M
mardley
Fick hem varan lilla dvargschnauzerflicka Elsa i gar, 9 veckor gammal. Varldens underbaraste krabat som anpassat sig valdigt snabbt till sitt nya hem. Har en fraga om foder. Jag fick med en pase "purina puppy chow" som uppfodaren fodrat med. Det star ingen fodringsbeskrivning pa purina pasen, men uppfodaren sa att jag skulle fodra 3 ggr per dag, och ge 1 dl varje utfodring (3dl per dag). Tycker ni att det later som en rimlig mangd for en dvargschnauzervalp? Hon ater som en gris och ater upp all mat i skalen (hon star med framfotterna i matskalen, sa gott ar det) sa jag kan inte ga pa hur mycket hon ater. Han sa ocksa att jag skulle fodra med lite keso i maten. Nagon som testat att ge keso? Har gett mina tidigare valpar lite filmjolk, men har i USA finns det inget fil...
Hon ar fin i hullet och har en go liten valpmage just nu, men vill bara jamfora lite med hur mycket andra fodrat.
Hon ar fin i hullet och har en go liten valpmage just nu, men vill bara jamfora lite med hur mycket andra fodrat.