Valp eller inte valp?

Sv: Valp eller inte valp?

Du får ingen hjälp här heller... Fler fördelar än nackdelar låter det som. Man kan inte planera allt här i livet. :)

Svarar alla! :D Det blir valp! :love:

Om två veckor kommer uppfödaren upp till Stockholm med henne.

Den söta unga fröken vid 7 veckors ålder:

Valpis.jpg

Far och mor:
SigneochJustin.jpg

Det är hanens ägare som har tagit bilderna. :)

Svarar alla! :D Det blir valp! :love:

Om två veckor kommer uppfödaren upp till Stockholm med henne.

Men vad kul!! Vilken lycka! :love:

Vad har hon för färg? Har du några bilder? Jag antar att sambon kom på rätt tankar? :D

Och det här är bra, för nu har jag kvar min upplepelse att vinthundsmänniksor ofta har minst två vinthundar. ;)

-
ed
nu såg jag bilderna! Vilket vackert par och väldigt fin valp!

Och det här är bra, för nu har jag kvar min upplepelse att vinthundsmänniksor ofta har minst två vinthundar. ;)

:D Jag hade dig i åtanke faktiskt, jag ville minnas att du hade skrivit det någonstans.

Men det finns faktiskt ett skäl, tror jag, till varför man har flera. De är väldigt flockbundna och jag tror att det är bra för dem att ha en artfrände i flocken.

:D Jag hade dig i åtanke faktiskt, jag ville minnas att du hade skrivit det någonstans.

Men det finns faktiskt ett skäl, tror jag, till varför man har flera. De är väldigt flockbundna och jag tror att det är bra för dem att ha en artfrände i flocken.

ALLA ursäkter är bra ursäkter!:angel:

:rofl::rofl:

Härligt! Lycka till med henne! Vi vill se fler bilder!

:bow:

PS. min schnauzer är också väldigt flockbunden, men hon skulle aldrig få en galenpanna till som sällskap. Hon får hålla tillgodo med mr "vattenkammad-lugg-och-gåbort-skjorta" (dvärgschnauzern).

Hennes flockbundenhet får hon odla med moi! (och ja, jag älskar henne besinningslöst då hon utgör en härligt underbar vild och vacker vänskap. ;) )

Senast ändrad:

men guuuuuuuudars vilka vackra foraldrar!!

Jag har bara en sak o saga: JA va bra att du tar emot valpen! hahaha Helt ratt val!! ;)

underbara hundar, och jatte fin valpis! All lycka till er!

Tack hörrni! :) Det ska bli så himla spännande att se vad det blir av den här lilla fröken. :)

Grattis och hon är jättefin :)

Nu när jag tänker på det så säger jag som "prinsessfeminist", att man är van att se de som har vinthundar har minst två. Har ett svagt minne av en man som vi alltid mötte när jag var liten, han hade 3-4 st whippar. Jag vet att jag var väldigt fascinerad av dem, speciellt när han använde startpistolen för att träna dem :D På förra stället jag bodde så var det en tjej som brukade vara ute med mellan 3-5 st whippar också..

Grattis!!
Väldigt fin valp och vääldigt fina linjer - förstår att du inte kunde låta bli!:)

Tack! Ja, hon tilltalar mig något oerhört, både vad gäller utseende och linjer. :) Och Justin och Signe kompletterar varandra så bra vad gäller min uppfattning om vad en whippet ska vara och hur den ska se ut.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 800
Övr. Hund Jag känner mig helt knäckt och behöver input, om så bara av främmande människor på nätet... För att försöka göra en lång historia kort...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
11 405
Senast: Hermelin
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 952
Senast: Farao
·
Övr. Hund Vi kommer att få hem en valp i juni och har en del vi behöver skaffa hem innan dess. Det märks att valpprylar är en industri och det är...
2
Svar
35
· Visningar
4 521
Senast: anna_panna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar