Säg hej till Bonnie 👋🏽
IMG_7784.webp

@Lillefrun Nej jag tycker egentligen inte att man måste det men det känns lite off om hunden heter Hunduppfödares Trudelutten men till vardags Bamse, jag hade hellre haft en Drutten då 😄 Men om det inte känns helt galet när vi träffas så kommer hon få heta Puck. Efter huvudkaraktären i Maria Lang-filmerna. Ambitiös, intelligent och hittar alltid den hon söker 😉 Och ja, för mig är det en väldigt stor sak att skaffa hund så det hjälper verkligen till när det klaffar!

Tar mig friheten att lägga upp en av bilderna jag fick. Det där örat ska növlas kan jag lova!
Åh gratulerar till ett bra namn val isåfall! Min mammas hund heter Puck, döpt efter samma karaktär :D

Lätt att ropa och göra smeknamn av iallafall :angel:

Vad kul! Mamman är väldigt trevlig när vi träffat henne också, och det känns så tryggt med båda ägarna tillgängliga för råd och stöd. Vi är ju helt nya i rasen så känns bra.

Vad roligt! Då var din uppfödare här och tränade förra veckan :D
Apporterar på samma ställe som morfadern till din valp. En fin hund det också.

Båda mina senaste är från uppfödaren och ägaren till pappan. Otroligt kunnig och min mentor i retrievervärlden 🫶🏼

Vad roligt! Då var din uppfödare här och tränade förra veckan :D
Apporterar på samma ställe som morfadern till din valp. En fin hund det också.

Båda mina senaste är från uppfödaren och ägaren till pappan. Otroligt kunnig och min mentor i retrievervärlden 🫶🏼
Vad världen är liten! Och då kanske vår Semlans syster var med också på släptåg? 💛

Jag ser mkt fram emot kommande teamsmöte med B - även om vi har noll ambitioner så är det väldigt kul med dessa duktiga personer att få tips från och lära av! 🙏

Vad världen är liten! Och då kanske vår Semlans syster var med också på släptåg? 💛

Jag ser mkt fram emot kommande teamsmöte med B - även om vi har noll ambitioner så är det väldigt kul med dessa duktiga personer att få tips från och lära av! 🙏

Ja, jaktretrievervärlden är pytteliten :D
Säkert! Jag hälsade dem bara välkomna, sedan tränade de på egen hand under dagen 😃

Ja, men det är ju toppen 🤩

Liknande trådar

Hundavel & Ras Kom verkligen inte på någon bra rubrik... Nu är det så att vi ska skaffa ytterligare en vovve, har en blandis här hemma,pitbull/boxer... 2 3
Svar
55
· Visningar
6 674
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Dyrka upp lås?
  • Secret Easterbunny 2025

Hund, Katt, Andra Djur