- Svar: 101
- Visningar: 16 430
En elitryttare och tränare är häktad, misstänkt för nio våldtäkter – två av dem mot barn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker inte alls det är omöjligt att de har tänt på dem trots att de är så mycket äldre. Attraktion är ju inte riktigt så enkelt. Ofta blir jag attraherad på någon som är riktigt bra på något och som jag ser upp till och jag tror inte jag är ensam.Tror du att alla tjejer som låg med tävlingsryttarna gjorde det för att de verkligen ville och njöt av stunden? (menar inte att du ska svara på frågan, utan mer en reflektion). Det tror nämligen inte jag.
Jag tänker att många nog blev utsatta för övergrepp utan att veta om det där och då. De kanske ville först för att det var ”status”
men när det väl kom till kritan så kanske de ångrade sig, men inte vågade säga nej alternativt att det inte lyssnades på dom?
Alla som skryter om att de haft sex med någon ”högre upp” har inte alltid gjort det för att de velat.
Jag kan liksom inte tänka mig att alla dessa tonårstjejer verkligen tände på de där 40-50-åringarna.
Nej, jag säger att det även finns en kultur bland unga tjejer och kändisar, i det här fallet ryttare, som inte är sund.