Valet och kvalet..

californication

Trådstartare
Hjälp!
Vet inte vad jag ska göra.. kommit in på Rytmus! :banana: :) :love: :) :) :banana:

Men.. ja vet inte om ja ska gå på Berga eller Rytmus.. vill gå på båda.. :o

Vad skulle ni gjort ? :crazy: :d :idea:

Sv: Valet och kvalet..

Vart bor du?
Hörde en tjej på bussen för någon dag sen snacka asmkt om Rytmus nämligen :p

Okej då var det inte du :p
Tur det för jag såg ut som hej-kom-och-hjälp-mig eller nåt.

Haha nej det vet jag inte.
Tittade inte så noga men hon pratade rätt mycket om Rytmus i alla fall.

Berga Naturbruksgymnasium har hästhållning som inriktning..

Rytmus är Sveriges bästa musikskola (?) med över 1000 sökande.. dom tar bara in 90 (Alla är GRYMT duktiga) Dessutom e de världens underbaraste skoola :) :love:

Då tycker jag du ska gå på Rytmus.
Låter vettigare :p

Kanske det.. funderar på det men det är så himla lätt att försöka va bäst osv.. eftersom alla är så duktiga så är det lätt att bli stressad att man inte är 'tillräckligt bra' osv.. nej ja vet inte hur ska ja göra.. blää :crazy: Mycket lättare om ja INTE kommit in på Rytmus ! :D :angel: :o

Joo det är klart.
Men om du är en av de 90 som är antagen av 1000 sökande så är det nog ett bevis på att du är tillräckligt bra.
Vore kanske dummt att inte ta den chansen.

Joo kanske.. men ja jämför mig alltid med min kompis som ska gå där.. han spelar åxå bas och är ett äkta wonderchild-musikunderbarn-som-inte-borde-få-finnas-för-det-är-orättvist-att-han-är-ett-geni :p Men ja får se.. Jag har några veckor på mig innan jag bestämmer mig. :p :d

Haha okej.
Visst blir man irriterad på sånna?
Som alltid har så lätt för sig. Vill också vara en sån :p

Liknande trådar

Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 302
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 097
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 334

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka