Sv: Val av ridponnyhingst
Jag funderar på ridponnyhingst också i år
Är du ute efter en häst med mycket massa eftersom du gillar Geld? Han är snygg men ganska grov tycker jag.
Här är några andra förslag
Leunsveld lord är en hingst med meriter både vad gäller avkommor och egna tävlingar. Han ska licensieras senare i vår om jag förstått saken rätt, men jag tror att det finns info om honom redan nu på nätet.
Boccacio arden tycker jag är väldigt snygg och han verkar ju lämna vackra avkommor. Kanske lite matt i gångarterna, men tävlas ju med framgång i dresyr. Fantastiskt möderne! Stor - funkar det för ditt sto?
Metal(kommer inte ihåg vad han heter mer) . Elegant men ändå rejäl. Klar kandidat till mitt sto.
Vermont om det skulle fungera med fryst för det ska tydligen finnas sådant. Men då ska man nog vara säker på fryst med stoet. Superhingst, vad mer kan man säga!
Speycksbosch dancer - gillar verkligen hans typ och han verkar ge fina trevliga allroundavkommor. Men jag tror att han bara ska vara i avel under väldigt kort period i år.
Om man går utomlands så gillar jag champion de Lux och fs dont worry(han har ock mycket massa men verkar förvärva sig stort. Finns det stort bakom dit sto?)
Tja, det här var väl mest för att ge dig lite uppslag