Val av bomlös sadel

Fakur

Trådstartare
Ni som testat Tönn Gel, Top Reiter (med stora knästöd) och även Diddi special sadlarna, vilken tycker ni är bäst och varför? :)
(Jag har själv testat Tönn Gel och tyckte den var väldigt skön att rida i men skulle vilja jämföra lite innan köp.)

Det är väl en smaksak som med allt. Men jag hade helt klart valt tönn bland dessa sadlarna. Förutsatt att den passar häst och ryttare.

Ni som testat Tönn Gel, Top Reiter (med stora knästöd) och även Diddi special sadlarna, vilken tycker ni är bäst och varför? :)
(Jag har själv testat Tönn Gel och tyckte den var väldigt skön att rida i men skulle vilja jämföra lite innan köp.)
Jag tycker Diddi är bättre än Top Reiter, fast av alla bomlösa sadlar tycker jag Startrekk Island eller Dressyr är bäst :love:

Liknande trådar

Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 566
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
1 961
Senast: iNHALE
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 936
Senast: Anonymisten
·
Anläggning Jag har de superbekvämt att ha hästen utanför min dörr, hyr en lägenhet på en liten hästgård med stall. Det är min häst och stallägarens...
Svar
19
· Visningar
2 450
Senast: Smurfoff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama